Hulp op maat, elke situatie is anders!

Vragen wij ons niet af waarom anderen getroffen worden door honger en armoede? Vragen wij ons niet af waarom wij niet getroffen worden, want het zou ons net zo goed wel kunnen overkomen! Er is geen enkele reden waarom wij het beter zouden hebben dan anderen, maar toch zijn de verschillen levensgroot.

Mensen in Kosovo hebben het over het algemeen niet zo breed. Tel daarbij op dat er een verleden is met oorlog, grote werkeloosheid, corruptie en kinderen die gaan studeren of werken in andere grote steden of zelfs emigreren naar het buitenland. Daardoor leven veel ouderen in eenzaamheid en vele gezinnen in armoede.

Chaim wil deze groep bezoeken en naastenliefde geven, hulp op maat, passend bij elke situatie. Doormiddel van boodschappen, kleding, een kop koffie, liefde en aandacht proberen we juist in deze situaties uitzicht te bieden. Wilt u deze gezinnen helpen, dan kan dat al voor € 50,- per maand! Met dat geld kunnen wij de gezinnen voorzien van essentiële boodschappen zoals olie, meel en hout voor in de winter. U kunt het verschil voor een ander maken!